Lag NM Junior 24-26 juni på Solastranden

Av: Ketil Heggem  |  Publisert: 24. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Asker spiller i eliteklassen for både gutter og jenter etter at guttene rykket opp i fjor, mens jentene ble tilbudt opprykk nå nylig grunnet at annet lag ikke kunne stille

Da er Lag-NM Junior i gang på Solastranden for både gutter og jenter. På papiret har nok gutta en tøffere utfordring enn jentene i år.  Vi tenker at en god målsetning for begge lag er å beholde plassen i Elite. Spiller jentene opp mot sitt beste kan de havne godt plassert, og så er vi spente om guttene kan overgå seg selv med sitt litt ujevne lag.

Jentelaget på bildet, fra venstre: Cecline Brovold Sanne, Marie Bjørndal Oulie, Synne Tanberg og Caroline Krokeide.
Følg scorene ved å klikke på link her

Guttelaget: Casper Andersen, Axel Berner Einan, Joachim Larsen Tegner, Christian Henriksen og Henrik Laksevela.
Følg scorene ved å klikke på link her

Hele klubben ønsker lykke til og heier. Go Asker!