Møt våre nye restaurantdrivere!

Av: Admin  |  Publisert: 27. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi er glade for å kunne dele fantastiske nyheter med dere – vi har funnet de perfekte nye driverne for vår kjære restaurant!

Siden vi annonserte at vi var på utkikk etter nye drivere, har vi mottatt et imponerende antall henvendelser fra flere selskaper og enkeltpersoner.

Administrasjonen har gjort et grundig arbeid med å vurdere alle henvendelsene og sammen med styret har vi nå gjort vårt valg.

Vi er stolte av å presentere Tilfordeg AS, ledet av de erfarne kokkene Steinar Bredal-Thorsen og Kjell Ivar Gudbrandsen. De overbeviste oss med sitt innovative konsept, en detaljert driftsplan og et spennende menyforslag. Deres visjon om å gjøre restauranten til et trivelig samlingssted for medlemmer, gjestespillere og besøkende, i tett samarbeid med klubbens ulike grupper, traff midt i blinken.

Vi har nå signert avtalen med Tilfordeg, og de er ivrige etter å ønske dere velkommen til sesongåpningen. Deres lidenskap og engasjement lover godt for fremtiden, og vi er overbevist om at dette partnerskapet vil løfte både vårt miljø og vår klubbkultur.

Gled dere til nye kulinariske opplevelser og hyggelige stunder i vår restaurant og på terrassen!

Vi ser frem til en lysende fremtid sammen med Tilfordeg AS og håper dere deler vår entusiasme for dette nye kapitlet!