Det nærmer seg åpning!

Av: Anne-Live Bjørnstad  |  Publisert: 20. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Seniorgruppen avholdt sitt tradisjonelle vårmøte tirsdag 18. april. Frykten for at medlemmene ikke var ferdig med påskeferien viste seg å være fullstendig grunnløs! 100 forventningsfulle seniorer fikk informasjon om klubbens situasjon og planer fra daglig leder. Vår nye pro presenterte tanker om treningsfilosofi. Planer for jubileumsaktiviteter, seniorenes turneringsprogram, vårtur og gjenoppfriskning av golfregler sto også på agendaen.Den nyoppussede kafeen fikk positiv omtale, serveringen var den gode, gamle! Nå håper vi bare værgudene er med oss fremover!