Nye Golfreglene

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 12. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Her kan du se de nye reglene for 2019

Tusen takk til Øyvind Krokeide, klubbens dommer, som gjennomførte regelkveld for alle medlemmer. Stort oppmøte som vanlig der nærmere 80 personer fikk lyttet på alle regelforandringer til 2019.

Samtidig var det junioravslutning i simulatorsenteret og dame-tirsdag, så det ble en hektisk kveld på klubbhuset.

Etterpå var det mange som ikke kunne holde seg fra å ta en titt under duken på hull 18. Denne ble måket idag og ser minst like grønn ut som de andre. Nå er det bare å krysse fingrene for at de holder seg over påsken. Så åpner vi snart!

Her kan du laste ned en PDF på de nye golfreglene for 2019

Her kan du se en kort film fra golfforbundets facebook om de nye reglene

Her er også en link til våre nye lokale regler