Spill gratis resten av sesongen

Av: Matthis Gullberg  |  Publisert: 4. september 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hvis du melder deg inn nå betaler du ingenting før 2018.

Bli medlem i en av Norges mest fremgangsrike golfklubber. Meld deg inn nå å spill gratis resten av sesongen.

Asker GK, med en sentral beliggenhet utenfor Oslo har en sterk medlemsmasse og et kjempegodt miljø.
Grupper som passer de fleste, med store senior, dame og herre grupper med faste spilledager. Vi har også et godt juniormiljø, både med satsingsgrupper og bredde.

Fra 1 nov 2017 tilbyr Asker GK golf hele året da det nye simulatorsenteret tas i bruk. Dette sammen med en flott bane gjør at Asker GK står ut bland baner på østlandet.

Hvis du vil bli fullt medlem i Asker GK kan du nå melde deg inn og spille gratis resten av sesongen 2017. Tilbudet gjelder kun fullt medlemskap og er bindende for sesongen 2018.
Bruk innmeldingsskjemaet her og registrer din innmelding.