Sommergolfen neste uke!

Påmelding Drammen 12/7 fra 09.00

Påmelding Asker 09.00

Påmelding Holtsmark (finale) 09.00

Asker GK, Drammen GK og Holtsmark GK feirer vårt medlemssamarbeid og arrangerer en tour med turneringer som går over 3 dager på alle banene.

Drammen GK: 12.07.2021
Asker GK: 13.07.2021
?Holtsmark GK: 14.07.2021

Det spilles i 3 klasser på herre og en klasse i dame. Order of Merit hvor alle runder teller så her gjelder det å være med på alle tre turneringene. Husk derfor å melde deg på i alle turneringene. Det vil si at du må melde deg på i tre turneringer. Alle klasser spilles slagspill netto. Maks score er netto double bogey.

Greenfee er satt til 500 kr pr runde for de som ikke har samarbeidsavtalen, og deltageravgiften er satt til 150 kr pr runde. Spillere som ikke er medlem av de tre samarbeidsklubbene betaler 600 kr i greenfee pluss deltageravgift.

I tillegg til vanlig premiering pr sted vil vi også selvfølgelig premiere etter Order of Merit. Det blir også premiering av beste brutto runde pr sted.

Meld dere på, så gleder vi oss til å se masse flott spill på alle tre baner i juli.