Nyheter

Sebastian Rochette vant Olyo turnering i helgen!

Av: Anne-Live Bjørnstad  |  Publisert: 22. juni 2026  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Askerspiller vant turnering på Kongsberg!

Sebastian Rochette spilte Olyo junortour på Kongsberg golfklubb i går og vant turneringen!
Dette er Sebastian sin første turnering og han spilte som en helt, gikk 5 under par og vant med hele 5 slag.

Gratulerer så masse for flott prestasjon!
 
  
Bot Klubbassistent
Hei! Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?