Ny leder for juniorkomiteen

Av: Admin  |  Publisert: 22. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Styret har utnevnt Ole Morten Hauge til ny leder av juniorkomiteen.

Ole Morten har selv tre aktive juniorspillere i klubben; Matilde (15), Sofie (13) og Oskar (11). I tillegg er Ole Morten en ivrig spiller selv.

- Jeg ser frem til å ta fatt på rollen og arbeidet med å videreutvikle en solid junior- og talentsatsning i Asker Golfklubb.

Juniorkomiteens formål er å tilrettelegge et tilbud til alle juniorer i Asker Golfklubb. Komiteen skal sikre at klubbens juniorspillere har et godt aktivitetstilbud og være et talerør inn mot klubbens trenerteam, administrative ledelse og styre.

- Fokus fremover vil være å lage en plan inn mot neste sesong for hvordan vi skal legge til rette for et bredt trenings- og aktivitetstilbud til alle juniorer, både i bredde og elite i Asker Golfklubb.

Ole Morten tar over rollen som leder av juniorkomiteen fra Arnstein Larsen som har hatt rollen de siste fire årene.

Klubben vil samtidig takke Arnstein for innsatsen i denne perioden. Arnstein har løftet klubbens juniorvirksomhet til et nytt nivå, og Asker er nå en av de viktigste juniorklubbene i landet.