Norges nye Golfapp - Gimme

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 2. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lanseres denne uke. Booking, registrering av score, klubbnyheter

I løpet av den første uken i mai vil det dukke opp en ny app i AppStore og hos GooglePlay. I sin lilla og oransje drakt vil appen «Gimmie» hjelpe deg både på og utenfor golfbanen.

I førsteomgang vil du kunne bestille starttid, levere scorekort og få justert handicap med full tilgang til GolfBox. I tillegg vil du kunne velge bane, legge til venner og føre score underveis på runden din, samt motta nyheter og innhold fra Norsk Golf og klubbene du velger å følge.

På sikt vil du kunne spille med baneguide, som har GPS-tracking, for å se banens layout og avstander til green, bunker og andre hindre. Denne funksjonen vil komme til sommeren 2023.

På sikt vil Gimmie erstatte GolfBox-appen, men GolfBox på nett kan brukes akkurat som før. GolfBox vil fremdeles værehovedsystemet for golf i Norge

Les hele nyheten på Norsk golf