Månedens Krus by Asker Bilutleie

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 16. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratulerer vinnerne Peder Wittussen og Burhaan Hassan!

I variert vær med litt regn og litt tåke kunne Asker Bilutleie stå som vert for månedens krus idag!

Vi ble over 50 startende som jaktet de fine premiene. Espen Klem og Steinar Hagen tok hullkonkurransene og de store gavekortene. Mens Peder Wittussen igjen tok hjem seieren i A klassen. Det er nå andre måneden i rad som han får disponere parkeringsplassen! Burhaan Hassan, en lovende up-and-comer tok seiren i klasse B med 1 slags margin.

Vinnerne i begge klasser fikk gavekort fra Toyota på leiebil!

Leaderboard

-------
Første månedens krus som ble spilt i mai ble den første av 6 medlemsturneringer som har en tilknyttet sponsor.
Wittussen og Rasmuss vant første heat, og får beholde sine parkeringsplasser enda til 16. juni.

Søndag 16. juni er det Asker bilutleie som står som vert for turneringen.
Det betyr flotte premier og muligheten for å se hvilke tilbud du kan få fra Asker Bilutleie.

Vi inviterer også spillere fra Holtsmark golfklubb til å delta i turneringen. Dette da Holtsmark er stengt for NM midam.
(eventuelle vinnere fra Holtsmark kan ikke vinne parkeringsplass)

Påmelding skjer i golfbox