Klubben søker etter nye drivere på restauranten

Av: Admin  |  Publisert: 9. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi søker etter personer eller bedrifter med erfaring fra tilsvarende type drift. Eller en utdannet kokk/restaurantsjef som ønsker å stå ansvarlig for restauranten.

Asker Golfklubb er en 18 hulls golfbane med et flott klubbhus som holder til i landlige omgivelser ca 5 min fra Asker Sentrum. Klubben har blitt en helårsdestinasjon med et større innendørsanlegg med simulatorer i underetasjen i klubbhuset som benyttes hele året i tillegg til golfbanen i sesong.

Klubben har ca 2000 medlemmer som benytter restauranten regelmessig. I tillegg har restauranten vært attraktiv for beboere i nærmiljøet. Pga gode parkeringsmuligheter er stedet også et mye brukt utfartssted for turgåere året rundt. En liten populær badeplass rett nedenfor klubbhuset brukes gjennom sommeren og bidrar til ekstra omsetning.

Det er stor etterspørsel blant medlemmene og nærmiljøet etter leie av lokalene i forbindelse med dåp, konfirmasjon, bryllup, foreldrefester, skolavslutninger og familiefeiringer.

Restauranten disponerer 300 kvm inne i klubbhuset med komplett kjøkken og utstyr. Restauranten er møblert og vil få et ekstra ansiktsløft i løpet av mars for å fremstå mer attraktivt for våre medlemmer og øvrige gjester. Restauranten tar 80-100 gjester.

I tillegg disponerer Restauranten ett flott nytt uteareal/veranda som kan ta opptil 100 gjester.

Vi søker etter personer eller bedrifter med erfaring fra tilsvarende type drift. Eller en utdannet kokk/Restaurantsjef som ønsker å stå ansvarlig for restauranten.

Vi er veldig opptatt av at konseptet skal dekke våre medlemmers og gjestespilleres behov. Og være et attraktivt tilbud for folk som ønsker å komme innom fra nabolag og lokalt næringsliv.

Golfklubben har en kiosk ute på banen i sesong som også vil inngå i avtalen med drift av restauranten. Kiosken er populær og har god omsetning i sesong.

Søknad med forslag til driftsform, menyvalg og dokumenterte erfaringer /referanser ønskes skriftlig til tone@askergolf.no senest innen 25.februar.

Ta gjerne kontakt om dere har spørsmål;
mob 412 46 312 v/Daglig leder, Tone.

Vi ser frem til å høre fra dere!