Fellesturnering med Toppgolf!

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 10. desember 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi setter opp en turnering over 2 dager.En runde på Asker og en runde på Toppgolf.

Glade simulatorgolfere!
Peggen Golfsenter/Asker Golfklubb og Toppgolf inviterer til minitour lørdag 12. januar 2019  og søndag 20. januar 2019 med spill på Peggen lørdag og Toppgolf søndag. Vi spiller bruttoklasse og nettoklasse (75% hcp) hvor de beste spillerne på hver turneringsdag  og sammenlagt premieres. Max antall spillere er 48 på hver av de 2 dagene. På Peggen spilles det ved flere enn 24 spillere, i 2 puljer med start kl. 09.00 og 13.00. På Toppgolf spiller alle kl 09.00. Vi spiller Pebble Beach på Peggen og RTJ The Judge på Toppgolf.

Pris kr. 250,-  inkl. kaffe. Det kan i tillegg kjøpes mat på begge steder.

Påmelding i Golfbox innen 9.1.19 . Bli med og lag hyggelige turneringsdager på simulatorsentrene våre!

Påmelding toppgolf
Påmelding Peggen (Asker)