Endringer i administrasjon

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 21. juli 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Daglig leder Matthias Gullberg har valgt å si opp sin stilling i Asker golfklubb

Vi ønsker å informere våre medlemmer og samarbeidspartnere om at Matthias Gullberg, vår daglige leder, etter åtte år i rollen har valgt å si opp sin stilling i Asker Golfklubb. Han vil fratre sin stilling 30. september 2023.

I løpet av hans tid hos i Asker Golfklubb har han vist en utrettelig innsats for å fremme golfklubben og dens interesser. Hans lederskap har vært avgjørende for klubbens suksess og vekst i de åtte årene han har ledet klubben. Vi er takknemlige for hans bidrag og dedikasjon til klubben gjennom disse årene.

Matthias har valgt å takke ja til rollen som  Klubbchef / Verkställande Direktör for Visby Golfklubb. Vi er sikre på at han vil fortsette å gjøre en fremragende jobb i sin nye stilling, og vi ønsker ham alt det beste i denne nye fasen av hans karriere.

Styret starter nå prosessen med å finne en ny daglig leder. Formell utlysning av stillingen vil komme i løpet av august. I mellomtiden vil klubbens daglige drift fortsette som vanlig.

Vi vil gjerne benytte denne anledningen til å takke Matthias for hans utrolige innsats og dedikasjon til Asker Golfklubb. Vi ser frem til å følge hans fremtidige suksesser hos Visby Golfklubb.

Eventuelle spørsmål kan rettes til Styreleder Ketil Aamnes

Styret Asker Golfklubb.