Asker søker ny driver av restaurant

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 13. desember 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er med stor beklagelse vi må informere om at etter 11 år har vår samarbeidsparter Peggen Golfsenter AS har informert oss om at de ønsker å tre ut av avtalen knyttet til drift av vår Golf Cafe og Kiosk. Klubben har startet arbeidet med å finne nye drivere fra sesongstart 2020.

Vi vet det er krevende å drive Golf Cafe isolert. Høy grad av selskaps- og catering virksomhet er svært viktig tilleggsvirksomhet. For å legge forholdene til rette for langsiktig kontinuitet hos nye drivere planlegger klubben i vinter å oppgradere det etterhvert gamle kjøkkenet på klubbhuset.

Kvaliteten på tjenestene fra cafe og kiosk er svært viktige for klubben, og vi vil bruke den tid det tar på å finne den beste løsningen fremover.

Når vi har kommet i mål skal Karina & Co få all den ros de fortjener for all den innsats de har lagt ned for klubben gjennom alle disse årene.

Daglig leder Matthias Gullberg vil være primært kontaktpunkt for mulige interesserte drivere. Et viktig kriterie vil være dokumentert erfaring fra lignende virksomhet, samt organisasjon og ressurser til å drive bærekraftig over tid. Vi søker en langsiktig løsning som hever tilbudet til enda høyere nivåer.

Matthias@askergolf.no

Ketil Heggem