Asker golfklubb søker administrasjonsansvarlig

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 15. november 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vår klubbsekretær/administrasjonsansvarlig Anne-Live går over i en annen tjeneste og vi søker nå hennes erstatter

Asker golfklubb søker nå en ny klubbsekretær/administrasjonsansvarlig på 100%.

Vår nåværende administrasjonsansvarlig går over i en annen stilling og vi søker nå hennes erstatter.

Vi søker deg som vil være en del av et stort team som drifter Asker golfklubb.

Vi søker en utadvendt og serviceinnstilt person som kan styre administrasjon på Asker golfklubb. Du skal være organisert, ryddig, samt ha gode data og kommunikasjonskunnskaper. Vi ser også at du er en god lagspiller og sammen med oss andra bidrar for utviklingen av Asker golfklubb.

Kunnskaper og tidligere erfarenhet med økonomi og regnskap, samt en forståelse for golfbransjen er en fordel.

Arbeidsmengde vil variere noe med sesong, og det kan også variere i forbindelse med aktiviteter, turneringer og arrangementer.

Arbeids og ansvarsområder

Du har hovedansvar for kommunikasjon og administrasjon av våre medlemmer. Dette innebærer kontakt på telefon og e-post, samt ansvar for resepsjon på klubbhuset.

Ansvar for medlemstrivsel og oppfølging av medlemmer, registrering, inn og utmeldinger.

Sammen med daglig leder bidra til god kommunikasjon til gjester og medlemmer. Oppdatering av hjemmeside og sosiale medier.

Bidra på klubbens turneringer og aktiviteter.

Kontakt, utvikling og støttekontakt til våre aktive medlemsgrupper.

Ansvar for administrative oppgaver sammen med daglig leder.

Økonomi og regnskap
Fakturering og innbetalinger
Løpende regnskapsføring i Visma E-accounting
Lønnskjøring

Være en støttespiller til daglig leder og øvrige ansatte i henhold til rådende mål og virksomhetsplan.

Om Asker golfklubb
Asker golfklubb er en av Norges største golfklubber som ligger utenfor Oslo midt i sentrale Asker.
Klubben har 1600 medlemmer og omsetter for 18 millioner. I tillegg har vi et simulatorsenter og en velbesøkt restaurant, som gjør at klubben har et godt helårstilbud til våre medlemmer. Golfklubben feirer 30-års jubileum i 2022 og har hatt en stor utvikling de siste årene og spesielt under korona pandemien. Klubben har veldig aktive grupper og en meget aktiv medlemsmasse, en stor junioravdeling og ambisiøse turneringsspillere. På Asker ligger også hovedkontoret for Norsk Senior Golf.
Vi er nå 6 heltidsansatte og 13 i sesong, i tillegg til store team på både restaurant, Proshop og simulatorsenter.

Søknader sendes til daglig leder Matthias Gullberg på matthias@askergolf.no
Ved spørsmål om stillingen kan du ta kontakt på 41342770.

Frist snarest og før 15 desember.