Eivind Jordell ny headpro på Asker GK

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 1. februar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi er stolte av å kunne presentere Eivind Jordell som sjef for vår nye sportslige satsing.

Vi har gleden av å informere om at Asker Golfklubb har ansatt Eivind Jordell som ny klubbpro i fast stilling fra 1 april 2017. I tillegg til dette vil han få ansvar for trening av våre junior og elitespillere gjennom denne vintersesongen.

Eivind er 41 år gammel, bor i Oslo og kommer nå sist fra Ballerud Golfklubb hvor han har vært tett involvert i suksessen rundt deres juniormiljø. Før det jobbet han på Losby en rekke år. Han har studert i USA og spilt college golf i fire år. Eivind er en god golfspiller, og har spilt Lag NM hvert år siden 2003, og vant Order og Merit på Norsk MidAM i 2015. Foruten å ha en god golffaglig grunnutdannelse er Eivind sulten på å lære mer, og tar jevnlig etterutdanning.

Nå i vinter vil Eivind minst noen dager per uke også jobbe på Fornebu Indoor Golf Center, og det er bra for de av våre spillere som trener der. Ledelsen vil nå diskutere med Eivind, og om ikke lenge presentere et treningsopplegg for vinteren.

Vi gleder oss til å få Eivind om bord, dette blir veldig bra. Mange har erfart han fra tidligere, han er godt likt og har strålende referanser.