Vinnere av Dugnadsscramble 2022

Av: Karinn Dickinsson  |  Publisert: 7. oktober 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratulerer til Hans Lillebye, Lasse Storheil, Per Onstad og Gunhild Glomnes, Vigdis Bjørseth, Anne Bolstad.

I sol og pent høstvær spilte vi Texas Scramble med 3 tellende utslag. Etter runden var det servert nydelig tapas fra Asker Kroen.

Dette er avslutningsturneringen for alle som bidratt på klubben i år. Enten det var tirsdagsdugnad, søppelkjøring, komitéarbeid, turneringsarbeid, marshall kjøring eller mye annet.

Et stort takk til dere som bidrar og hjelper Asker Golfklubb til å bli den fine klubben vi er.
Uten dere hadde vi aldri kunnet drive dette fremover!

I A-klassen var det tett i toppen. 2 lag med -9 og laget med beste siste 9 gikk av med seieren.

Vinnere i A-Klassen:
Hans Lillebye
Lasse Storheil
Per Onstad

Vinnere i B-Klassen:
Gunhild Glomnes
Vigdis Bjørseth
Anne Bolstad

Closest to pin - Hull 18:
Anne Bolstad

Longest Drive - Hull 7: