Vårtur til Spania!

Av: Eivind Jordell  |  Publisert: 23. oktober 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vårtur til Lumine golfclub i Costa Dorada. 9. mars - 16. mars. Instruksjon og Golf!

Bli med Asker Gk og Eivind til Lumine i Spania! Costa Dorada | 9-16. mars 2019

Costa Dorada heter kysten sør for Barcelona og det er reisemålet for golfturen i mars for Asker Golfklubbs medlemmer. Med på reisen er klubbens PGA Pro Eivind Jordell som vil gi undervisning å spille med dere i løpet av uken. Hotellet ligger en time sør for Barcelona i den lille kystbyen Salou kun 10 minutter fra Lumine Golf & Beach Resorts golfbaner.

Lumine Golf har to 18-hullsbaner og en 9-hullsbane. De tre banene som heter Hills, Lakes og Ruins er veldig forskjellige. Hills er en kuppert bane med mange spennende hull, samt flott utsikt over middelhavet. Lakes ligger nede på en slette og som navnet tilsier er det mye vann i spill og Ruins er en morsom 9-hullsbane som er smalere og med noe kortere hull. For de som ønsker kan man spille der på den «spillefrie» dagen mot greenfee hvis det er tider tilgjengelig. Lumine har fine treningsforhold for nærspill og Lakes banen en stor drivingrange.

Hotel Regente Aragon er et 4-stjerner hotell som ligger 200 meter fra stranden og bare 8 minutter fra Lumines golfbaner. Hotellet er nylig pusset opp og har 80 hyggelig innredede rom, bar og restaurant. På taket er det oppvarmet svømmebasseng og et fint sted å slappe av etter runden. Fra hotellet er det kort gangavstand til flere gode restauranter, butikker og havnen.

Flere bilder fra hotellet finner du her:

Inkludert i prisen:

• Flyreise med Norwegian fra Oslo - Barcelona t/r
• Golfbag og 20kg bagasje på flyet
• 7 netter i delt rom på Hotel Regente Aragon ****+
• Frokost på hotellet
• 5 greenfees på Lumines golfbaner:
   3 Lakes Course og  2 Hills Course
• Golftrening med Pro Eivind Jordell
• Rangeballer til treningene
• Transfer fra flyplassen til hotellet og golfbanene t/r

Pris kr 13 995,- per person         Enkeltromstillegg kr 2 195,-

For mer info kontakt Eivind Jordell e-post: eivind@askergolf.no / tlf: 975 74 716.

Påmelding skjer gjennom skjema her  - Skjema -