Tusen takk til alle som deltok på dugnaden!

Av: Matthis Gullberg  |  Publisert: 13. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi fikk gjort ferdig banen til sesongen 2018

50 påmeldte til dugnaden og det var mange som kom på lørdagen for å gjøre istand klubben for 2018.

Vi fikk beiset de meste av gjerder og vi fikk malt både krakker, sofagrupper og byggninger. Mange kvister og mindre tre ble fjernet rundt klubbhuset og det ble ryddet, raket og samlet alt mulig.

Tusen takk til alle som deltok. Etter dugnaden kunne vi alle sitte på terrassen, nyte av pølser og solen!

Alle som deltok på dugaden får nå være med i avslutningsturneringen for dugnadsarbeidere i høst. Alle som deltok på lørdagen får også gå ut å spille før alle andre på søndag 20. mai, etter lunsj. Dagen innen åpning!