Treningstilbud junior og elite vinter 2018/019

Av: Ketil Heggem  |  Publisert: 20. november 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har gleden av å annonsere vårt treningstilbud for barn, ungdom og elitespillere for vinteren. Det blir en kombinasjon av trening og spillekvelder

Velkommen til golftrening på Asker Golfklubb i vinter.

Siden vi trener innendørs er det et begrenset antall plasser tilgjengelig. Det tilbys muligheter for å delta i treningsgrupper på tirsdager, fysisk trening i gymsal på torsdager, og faste spillekvelder på søndager.

Påmelding til tirsdagstreninger skjer online på Web her https://askergolf.no/kurs/junior-vinter-trening.

Når det gjelder fysisk trening torsdager er det bare å møte opp. Merk må være minst 11 år. Deltagelse forutsetter også av vedkommende deltar på golftreningene på tirsdager.

Merk at for å få plass på spillekveld søndager så kreves påmelding uke for uke i Golfbox, hvor påmeldingsfristen er torsdag i forkant innen kl 18.00. Vi reserverer antall simulatorer ihht. påmelding på dette tidspunkt, og har du ikke meldt deg på kan vi ikke garantere at du får være med om du bare dukker opp søndagen. Se etter turneringer som har navn som starter med Peggen AGT - og så en banes navn. Vi starter 25 nov med Holtsmark.

Det er klubbens hovedtrener Eivind Jordell som er faglig ansvarlig for våre treningstilbud, og Eivind kan nåes på eivind@askergolf.no