Ny leder av Herregruppa i Asker Golfklubb

Av: Ketil Heggem  |  Publisert: 1. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er med stor glede vi kan annonsere at Arne Knoph har påtatt seg rollen som leder av Herregruppa

Arne jobber i hverdagen som daglig leder av Divisjonsforeningen, en interesse organisasjon for klubbene i PostNord-ligaen og Norsk Tipping-ligaen. Tidligere har han jobbet som daglig leder i Asker Fotball og mediesjef i Norsk Toppfotball. Han har lang fartstid som fotballtrener og idrettsleder, samt jobbet som journalist/redaksjonell leder i mange år.

Klubben har allerede en velfungerende Herregruppe med et stort og godt miljø, men vi er sikre på at Arne med sin brede bakgrunn og engasjement vil bidra til å utvikle gruppa videre. Han vil selvfølgelig trenge hjelp, og vi ber gruppas medlemmer stille opp for å bidra i de roller som gruppa trenger.

Vi ønsker Arne og gruppa lykke til med arbeidet og sesongen 2020.