Infokveld om eiendom i Spania - 5. juni

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 24. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

BUY IN SPAIN vil blant annet presentere regelverket knyttet til det å kjøpe eiendom i Spania. Vi avslutter med en golfklinikk med Henrik Bjørnstad!

EIENDOM I SPANIA

Vår bedriftspartner BUY IN SPAIN v/Håkon Solheim og Henrik Bjørnstad inviterer til arrangement på Asker onsdag 5.juni.

Onsdag 5. juni Asker Golfklubb

Arrangementet starter kl. 18:00 og varer i ca 2 timer.
BUY IN SPAIN vil blant annet presentere regelverket knyttet til det å kjøpe eiendom i Spania, hvordan finansiere et kjøp, samt informere om noen populære områder og eiendomsprosjekter.
Arrangementet avsluttes med en golfklinikk, der dere vil få gode råd fra golfproff Henrik Bjørnstad!

Det blir servert Tapas!
Velkommen.
Håkon Solheim
BuyInSpain
992 73 634

Det er et begrenset antall plasser og først til mølla som gjelder.
Buy in Spain er en ny bedriftspartner og hullsponsor for 2019.
(arrangementet har 18 års aldersgrense)

Påmelding for askermedlemmer skjer her