Baneåpning og status klubbhusutvikling

Av: Ketil Heggem  |  Publisert: 4. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I forbindelse med baneåpning gir vi her en kort status på prosjektet med ombygging av klubbhuset for å etablere et simulator treningssenter med åpning 1. nov. 2017

Asker Golfklubb er i prosess med å bygge et golf simulator treningssenter med inntil 6 simulatorer og innendørs treningsgreen for chipping og putting. Planlagt åpning er 1. nov. 2017. Prosjektet innebærer også en kraftig utvidelse av terassen på klubbhuset, den vil bli på ca 270 kvm med flott glassrekkverk mot vannet og hull 18. Planen var at terassen skulle være ferdig til åpningshelgen, men vi er desverre litt etter planen. Siste oppdatering er at terassen skal være bruksklar senest rundt månedskiftet mai/juni.

Vi ber alle våre medlemmer, gjester og samarbeidspartnere om å være litt overbærende med at området rundt klubbhuset i enda noen uker vil bære preg av å være en byggeplass. Alle kan dog glede seg til til å se et fantastisk sluttresultat. Allerede nå vil dere møte en flott heloppusset Golf Cafe.

Vi ønsker alle velkommen til årets sesong på Asker Golfklubb, og håper dere verdsetter de investeringer vi gjør for å skape en enda mer attraktiv klubb å besøke og være medlem i.

Bildet over er tatt for litt tid tilbake og golf simulator treningssenteret vil bli etablert under den utvidede terassen.