Asker GK valgt som matchbane i Golfserie.no 2019

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 25. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Asker GK er nok en gang valgt som en av fire matchbaner for Golfserie.no. Golfserie.no er seriespill i matchplay for to-manns lag.

(bilde fra La Torre som er finalebane i mesterfinalen 2019)

Seriespillet går over 6-7 matcher på kveldstid mandag-torsdag gjennom sesongen (ikke juli). Golfserie.no er delt inn i to klasser med flere divisjoner og avdelinger i hver klasse.
10 avdelingsvinnere går til divisjonsfinale på Asker 5 september. De 5 divisjonsvinnerne på Asker 5 september går til Mesterfinalen i Spania på La Torre Golf 25-29 oktober, hvor fly t/r, overnatting, golf og bankett er betalt av Golfserie.no.

PÅMELDINGSDFRIST : 1 MAI
For mer informasjon og for å melde på lag. Klikk her
Ha en fin dag.

Golfserie.no