Ta med en venn!

Av: Matthis Gullberg  |  Publisert: 21. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du ta med en venn som ikke spilt golf tidligere, på banen i et forsøk for å rekruttere nye medlemmer!

I år prøver vi et nytt konsept for å rekruttere nye golfere til Asker.
Helt gratis kan du ta som medlem med deg en "ikke golfer" til å spille 9 hull med deg som fadder!

Vi håper dere får mulighet å vise opp en fin sport og en fantastisk golfklubb, så vedrørende gjerne melder seg inn eller melder seg på nybegynnerkurs.

Finn en tid der det ikke er så mye folk på banen, ta med en venn, og få inn nye medlemmer til klubben.

Alt vi trenger er et utfyllt kontaktskjema, som du finner i proshop.

For å booke tid bare ring til proshop: 66 90 03 40

Vi premierer den som tatt med seg mest venner, med gratis medlemskap 2019!

Ta gjerne med vennen på trening. Hvis noen vil begynne med golf kan man melde seg på nybegynnerkurs her