Golfserie.no

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 7. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfserie.no har arrangert seriespill for bedriftslag og vennelag, utendørs og innendørs, i over 10 år.Golfserie.no er lagspill for 2 -manns lag (med ubegrenset antall reserver), som spilles i tidsrommet 15 mai til 1 september.

Golfserien som får oss amatører til å føle oss profesjonelle!

Vårt mål er at seriespillet skal være tilpasset alle nivåer. Det skal være spennende og utfordrende, men ikke uten glede, humør og ikke minst sosialt samvær.

Hva er Golfserie.no?
  • Forhåndsbooket terminliste (kveldstid mandag-torsdag).
  • 6 matcher i løpet av sesongen
  • Løpende resultatservice
  • Redaksjonell omtale av matchene
  • Representanter på banen
  • To klasser
  • Matchplay
  • Opp og nedrykk mellom divisjoner
  • Divisjonsfinaler i Oslo i september

VINN GRATIS DELTAKELSE I MESTERFINALEN I SPANIA

Mesterfinalen 2017 går på La Sella Golf i Alicante
Bli med å kjempe om GRATIS deltakelse i mesterfinalen på Las Sella i Spania. Alle divisjonsvinnerne får gratis deltakelse i Golfseries mesterfinalen i Spania i oktober, hvor fly t/r, opphold, golf og bankett er dekket av Golfserie.no.

Deltakeravgift : kr. 2.700,- ved påmelding før 15/3.

Meld på lag nå : www.golfserie.no

Vårt mål er å samle spillere rundt det spillet vi alle elsker. Nemlig golf!
Golfserie.no

Jan-Fred Aslagsen, Gunnar Westby-Aspeli og Tore Sanne