Fritt Spill samarbeid mellom Asker, Holtsmark og Drammen GK

Av: Matthis Gullberg  |  Publisert: 29. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har nå inngått samarbeid med Drammen og Holtsmark for 2018.

Det er hyggelig å kunne meddele at vi nå har fått på plass en fritt spill avtale mellom Asker GK, Holtsmark GK og Drammen GK for 2018 for våre medlemmer som har fritt spill på egen bane til en felles ekstra kontingent på kr 1.500,-.

• Avtalen gjelder kun for fullt betalende medlemmer.
  • Diverse ungdomsmedlemskap med varierende kontingent kan også benytte seg av avtalen, men da kun spill på Holtsmark.
  • Juniorer opp til 19 år spiller fritt på hverandres baner utenom samarbeidet.

For å ta del av dette tilbudet sender du en epost til agk@askergolf.no
Er du medlem i Holtsmark eller Drammen tar du kontakt med hjemmeklubben.

Avtalen har også en intensjon om å utvikle et bredere samarbeid i forhold til turneringer, junioraktiviteter, banedrift, innkjøp, osv.

Avtalen gjelder kun for 2018 og vil bli evaluert ved sesongslutt.